آموزش صفر تا صد فروش و فروشندگی حرفه ای

آموزش صفر تا صد فروش و فروشندگی حرفه ای

اهمیت یادگیری و آموزش صفر تا صد فروش و فروشندگی حرفه ای

آموزش صفر تا صد فروش میتواند افزایش فروش را تضمین کند. سخت ترین کار ممکن این است که بخواهیم بدونِ آموزش دیدن، در کارمان به طورِ اساسی به موفقیت و پیروزی دست یابیم. مخصوصا در زمینه ی فروش، یادگیری صفر تا صد فروش و فروشندگی حرفه ای، امری لازم و واجب محسوب میشود. اگر میبینید رقبا و همکاران از شما پیشی گرفته اند و بیشتر میفروشند و در عین حال از شما بیشتر کار نمیکنند، از خوش اقبالی و بختِ بلند ایشان نیست، بلکه آنها آموزشِ صفر تا صد فروش را دیده اند. چه تئوری، چه عملی، چه تجربی و…

خنده دار است. هنگام استخدام یک حسابدار، تجربه ی کاری و تحصیلات مربوطه برای کارفرما بسیار مهم است. اما وقتی یک کارفرما میخواهد یک فروشنده استخدام کند، سختگیری های لازم را انجام نمیدهد. رزومه برایش آنچنان مهم نیست. برایش مهم نیست که فروشنده آموزش فروش دیده است یا خیر! توجه نمیکنند به اینکه فرد متقاضی آیا دوره های آموزشی صفر تا صد فروش و فروشندگی را گذرانده یا خیر! صرفا اینکه ظرف متقاضی ست برای کارفرما کفایت می کند.

در کل فروشندگی کار سختی ست، و کمترین تقاضای شغلی برای فروشندگی وجود دارد. لذا کارفرماها نگران این هستند که با سخت گیری، متقاضیان فروشندگی را از دست بدهند. بنابراین استخدام های غلط صورت میگیرد. اگر (کارفرماهای عزیز) صبر کنید تا فروشنده های درست حسابی سر و کله شان پیدا شود و با ایشان کار کنید خیلی بهتر است از اینکه بخواهید با غیر حرفه ای ها کار کنید و خودتان آنها را بسازید. نگران این نباشید که متقاضی کم است یا اصلا نیست. گاهی یک فروشنده ی آموزش دیده ی مجرب و قدرتمند به جای 100 فروشنده ی ضعیف و غرغرو کار می کند و خروجی میدهد.

هرگز کسانی که آموزش صفر تا صد فروش را ندیده اند و علاقه ای به فروش و فروشندگی ندارند را استخدام نکنید. آموزش و راه اندازی ایشان رمقِ شما را میگیرد.

 

چرا باید صفر تا صد فروش و فروشندگی را بیاموزیم و آموزش ببینیم؟

حالا طرف صحبتِ من، با فروشنده های عزیز است. در هر زمینه ای که آموزش ندیده باشید، بسیار سخت به نظر میرسد. اگر آموزش صفر تا صد فروش و فروشندگی حرفه ای را ندیده باشید، فروش و فروشندگی قطعا بسیار سخت به نظر خواهد رسید. در هر چیزی که غیر حرفه ای باشید، انجامش سخت و گاهی غیر ممکن به نظر میرسد. اما وقتی آموزش میبینید، وقتی صفر تا صد فروشندگی را آموزش میبینید و یاد میگیرید، میبینید که فروشندگی نه تنها سخت، بلکه بسیار لذیذ و لذت بخش است. فروشنده های حرفه ای با یادگیری و آموزشِ صفر تا فروش، حرفه ای شده اند. از شکم مادر، حرفه ای به عمل نیامده اند.

از طرفی خیلی از فروشندگان به غلط، سعی میکنند فروش اندک و ناچیزشان را با بیشتر کار کردن جبران کنند. چاره ی کار بیشتر کار کردن نیست. چاره ی کار حرفه ای شدن است. بیشترین دستمزد را حرفه ای ها دریافت می کنند. نه کسانی که بیشتر از همه کار می کنند. جبران کمتر فروختن، بیشتر کار کردن نیست، بلکه انجامِ کار حرفه ای است. مثلا در نظر بگیرید یک فروشنده دائما و به طور کاملا غلط به پرزنت کردن همه میپردازد. او میخواهد با استراتژی فروش همه چیز به همه کس پیش برود. خب، هر چقدر تلاش می کند به جایی نمیرسد. چرا؟ زیرا دارد جماعتی را پرزنت میکند که هیچ نیازی به محصولش ندارند.

جبران کمتر فروختن، بیشتر کار کردن نیست، بلکه انجامِ کار حرفه ای است.

در آموزش صفر تا صد فروش و فروشندگی حرفه ای (پکیج آموزشی قبضه) ما بارها توضیح داده ایم که شما فقط باید کسانی را پرزنت کنید که جزءِ بازار هدف تان باشند. بازار هدف، جماعتی هستند که نیازمندِ خرید از ما هستند. محصولِ ما بدردشان میخورد. مثلا من اگر یک مهد کودک داشته باشم، تمام پدر مادر هایی که فرزندان کوچک زیر 7 سال دارند، بازار هدف من محسوب میشوند. اینکه من سراغ همه بروم و مهد کودکم را بازاریابی کنم، کاری اشتباه انجام داده ام. پرزنت کردن همه، صرفا انرژی من را هدر میدهد. لطفا صفر تا صد فروش را آموزش ببینید، لطفا حرفه ای باشید، لطفا اصولی کار کنید.

من با زیاد کردن کردن کاملا مخالفم. من با انجامِ کارِ حرفه ای کاملا موافقم. کسانی که خیلی زیاد کار می کنند، خیلی حرفه ای نیستند. بلکه میخواهند با بیشتر کار کردن، خلاء غیر حرفه ای بودن شان را پُر کنند. فروشنده های حرفه ای تیر را در تاریکی رها نمیکنند تا بلکه به هدف بخورد. فروشنده های حرفه ای با یادگیری صفر تا صد فروش و مهارتهای فروشندگی، به مرحله ی چیرگی و استادی در فروش دست یافته اند. آنها با کمترین کار ممکن، بیشترین فروش ممکن را رقم میزنند.

 

اگر آموزش صفر تا صد فروش و مهارتهای فروشندگی را نبینیم چه اتفاقاتی میافتد؟

اگر فروشنده های عزیز، آموزش صفر تا صد فروش را نبینند و مهارتهای فروشندگی را نیاموزند باید با عواقب آن کنار بیایند:

  • فروشنده هایی که آموزش صفر تا صد فروش را نبینند، فاقد مهارت در حوزه ی فروشندگی هستند. در نتیجه کمترین فروش را انجام میدهند. آنها حتی نمیتوانند خرج خودشان را در بیاورند، چه برسد به اینکه بخواهند به کارفرمای خویش، سودِ آنچنانی برسانند. بنابراین درآمد فروشنده های غیر حرفه ای و آموزش ندیده بسیار پایین، و درآمد فروشنده هایی که آموزش فروش را به طور حرفه ای دیده اند، بسیار بالا و قابل توجه است. فروشنده های حرفه ای هم برای خودشان مفید هستند، هم برای کارفرماهای شان!
  • آموزش صفر تا صد فروش و فروشندگی حرفه ای

    آموزش صفر تا صد فروش و فروشندگی حرفه ای

  • فروشندهای حرفه ای که آموزش صفر تا صد فروش را دیده اند و خودشان را بالا کشیده اند، برای یک تشکیلات درآمدزا و سودآور هستند. جالب اینجاست که بیشترین ورودی مالی برای فروشندگان حرفه ای ست که به خوبی آموزش دیده اند. اما فروشندگان غیر حرفه ای که متاسفانه برای یادگیری فروش و مهارتهای فروشندگی وقت نگذاشته اند و علاقه ای به آن ندارند، برای یک تشکیلات هزینه محسوب میشوند و میبایستی حذف شوند. هر تشکیلاتی برای توسعه، نیازمند کسب درآمد و سود است. در واقع معیار موفقیت یک کسب و کار، این است که رویِ سود باشد. دقیقا فروشندگان حرفه ای موجبِ توسعه ی کسب و کار و پایداری آن هستند. چرا که باعثِ کسب سود میشوند. اما فروشنده های آموزش ندیده ی غیر حرفه ای، هیچ سود و ثمره ای برای شرکت یا تشکیلات ندارند، و به زعمِ من، صرفا عامل ایجاد هزینه میباشند. موفقیت یک کسب و کار ربط مستقیمی به افزایش درآمد و کاهش هزینه های غیر ضروری دارد. فروشنده هایی که آموزش صفر تا صد فروش را دیده اند اسبابِ کسبِ سود و افزایش درآمدِ شرکت ها هستند. پس باید بمانند و تقویت شوند. و فروشنده های ناشی و غیر حرفه ای برای یک شرکت هزینه محسوب میشوند و میبایستی حذف شوند. البته دلیلی ندارد همه ی هزینه ها حذف شود. بسیاری از هزینه ها موجبِ بازگشتِ سرمایه هستند. مانند تبلیغات. اما فروشندگانی که نمیخواهند خودشان را بالا بکشند و رشد کنند، جزو هزینه های غیر ضروری شرکتها محسوب میشوند که البته باید حذف شوند. بهتر است فروشنده های ناشی حذف شوند، و تمرکز روی تقویت قدرت فروشندگان آموزش دیده ی حرفه ای شود. خلاصه اینکه فروشنده های حرفه ای درآمد هستند، فروشنده های غیر حرفه ای هزینه! بهتر است درآمد افزایش یابد و هزینه کاهش یابد.
5/5 - (1 امتیاز)