ما (شرکت آسایش) میتوانیم بهترین مشاور فروش در تهران و کشور برای شما باشیم. هدف شما و هر کسب و کاری بالا بردن فروش است. چرا داشتن مشاور فروش اهمیت فراوانی دارد؟ چون فروش مهمترین مساله هر کسب و کاری است. حیات و ممات هر کسب و کار و بیزینسی ربط مستقیم با فروشش دارد. کسب و کارها یا باید خودشان تخصص علمی و عملی برای فروختن محصولات و خدمات شان داشته باشند، یا اینکه از یک مشاور فروش زبده و حرفه ای استفاده کنند. یا اینکه اگر بلد نیستند با آزمون و خطاهای فراوان نهایتا در امر فروش متخصص شوند. بدون شک استفاده از یک مشاور فروش حرفه ای و زبده خیلی کم هزینه تر و سریع تر از هزینه ناشی از آزمون و خطاهای فراوان است.
اشتباه بسیاری از صاحبان کسب و کار این است که میخواهند همه کارها را خودشان به تنهایی انجام دهند. آنها فکر می کنند ما همه چیز را خودمان میدانیم، پس نیازی به استفاده از یک مشاور حرفه ای فروش نداریم. اگر هم بلد نباشیم کاری ندارد، یاد میگیریم. و اینجاست که پرهیز از هزینه جهت استفاده از مشاور فروش، منجر به پرداخت هزینه های هنگفت ناشی از آزمون و خطا میشود. عمر یک کارفرما و یا کسب و کار به اندازه ای نیست که بتواند خودش به تنهایی همه چیز را بیاموزد و فرا بگیرد. ما می توانیم بهترین مشاور فروش در تهران و کشور را به شما معرفی کنیم تا قرار نباشد شما با زحمت فراوان ناشی از آزمون و خطا به نتایج صحیح و مطلوب در فروش دست بیابید. مشاور فروش عمرش را در زمینه فروش گذاشته و می تواند شیره و ماحصل تجربیات خویش را با شما در میان بگذارد. تا شما مجبور نشوید پس از سالیان سال با کلی آزمون و خطا به نتیجه مطلوب برسید.
اشتباهی که بسیاری از صاحبان کسب و کار می کنند این است که از مشاور فروش میخواهند که برای شان بفروشد و یا پیشنهاد همکاری به او می دهند. این کار اشتباه است. تخصص او ارائه مشاوره فروش است و نمیتواند خارج از تخصصش برای شما یا فرد دیگری کار کند. البته نتایج کار یک مشاور فروش منجر به افزایش فروش خواهد شد، آن هم به صورت غیر مستقیم. اما اینکه از او بخواهید برای تان بفروشد و از شما پورسانت دریافت کند (با این بهانه که پورسانت فروش بسیار بیشتر از حق مشاوره ایشان است) غلط ترین کار ممکن است. چرا؟ زیرا صاحبان کسب و کار باید برای کارشان خرج کنند، نه اینکه بخواهند همه را تبدیل به بازاریاب خویش کنند.
بارها شده شرکتهای مختلفی با ما (ما شرکت تبلیغاتی نیز هستیم) تماس گرفته اند و هزینه تبلیغات را پرسیده اند و در نهایت پیشنهاد داده اند که مشتری بگیریم و پورسانت دریافت کنیم. من با چنین حرکتی کاملا مخالفم. زیرا احساس می کنم که کارفرما میخواهد خودش را از بند هزینه کردن رها کند، آنهم هزینه های اساسی اعم از تبلیغات و مشاوره. اینها هزینه هایی هستند که کارفرمایان باید با جان و دل بپردازند. در واقع کارفرمایان با این کار می خواهند ریسک همه چیز را به صفر برسانند و یا ریسک های کاری خویش را گردن شرکتهای تبلیغاتی و مشاوره ای بیاندازند.
اگر شما (خواننده این مطلب) شرکت تبلیغاتی یا مشاوره ای هستید هرگز زیر بار پیشنهاد همکاری صاحبان کسب و کار نروید. یک شرکت مهاجرتی با من (علیرضا رفیعی) تماس گرفت و از هزینه های تبلیغات کارش پرس و جو کرد. متوجه شد باید ماهیانه 20 میلیون تومان هزینه کند تا نتیجه بگیرد. سپس پرسید از این 20 میلیون تومان چقدر نصیب من میشود؟ گفتم 20-30% که میشود 4-6 میلیون تومان! سپس گفت اگر خودم با هزینه خودم تبلیغ کنم و یک مهاجر به موسسه معرفی کنم میتوانم 30 میلیون تومان پورسانت دریافت کنم و این مبلغ به مراتب از 4-6 میلیون تومان بالاتر است. در واقع این موسسه میخواست خودش را از شر 20 میلیون هزینه واجب تبلیغاتی خلاص کند و ریسک نگرفتن تبلیغات را بر دوش یک شرکت تبلیغاتی بیاندازد.
تخصص یک شرکت تبلیغاتی ارائه ی خدمات تبلیغاتی، و تخصص یک شرکت مشاور فروش، ارائه ی مشاور تخصصی در حوزه فروش (و افزایش فروش) است. آنها اگر روی کارشان تمرکز نداشته باشند، نه میتوانند کار شما را به درستی انجام دهند و نه کار خودشان را! پس برای گرفتن بهترین نتیجه سعی کنید از هر کس در حیطه ی تخصصی خودش استفاده کنید و دنبال راهی برای تبلیغات مجانی یا مشتری یابی مجانی نباشید. هر چیزی هزینه ای دارد و اگر از پرداخت هزینه اش امتناع کنید زمان و منابع فراوانی را از دست خواهید داد.
بهترین مشاور فروش در تهران و کشور خدمات ارزنده ای می توانند به شما ارائه دهند. که در زیر به تک تک آنها اشاره می کنیم:
پشتیبانی آنلاین