تبلیغات در واتساپ با تعرفه و قیمت ارزان به طور گسترده و هدفمند

با توجه به اینکه شبکه پیام رسان واتساپ تقریبا چیزی بالغ بر 50 میلیون کاربر فعال در کشور عزیزمان ایران دارد، تبلیغات در واتساپ می تواند یک تبلیغ کاملا موثر باشد. البته به شما بگویم تمام پیام رسان ها اعم از واتساپ و تلگرام و… رسالت شان انتقال پیام شما از شما به مخاطبین تان است. نتیجه موثر یا غیر موثر به آنها ربطی ندارد. اینکه شما از تبلیغات در واتس اپ جواب بگیرید یا خیر به آنها ربطی ندارد. همه چیز بر می گردد به محتوای ارزشمندی که قرار است در واتساپ تبلیغ کنید، و جامعه هدفی که قرار است محتوای تبلیغاتی شما را ببینند.
با توجه به اینکه شما در واتساپ مستقیما با اشخاص در ارتباطید، تبلیغات شما مستقیما روی پی وی آنها نمایش داده می شود. و هر وقت فرصت کنند شما را خواهند دید. تبلیغات شما روی واتساپ آنها خواهد ماند و هرگز حذف نخواهد شد، مگر اینکه خودشان بخواهند تبلیغ شما را ببینند و سپس پاک کنند. پس تبلیغ شما در واتساپ تحت هر شرایطی دیده می شود.
پس لطفا عجله نکنید. صبوری به خرج دهید تا نتیجه بازاریابی در واتساپ را ببینید. این روش تبلیغاتی با توجه به جدید بودنش بسیار می تواند موثر واقع شود اگر و فقط اگر شما کمپین تبلیغاتی مناسبی برای این کار در نظر بگیرید.
آنچه می بایست شما را مجاب کند که در واتساپ تبلیغات کنید این است که همه بازار هدف شما از پیام رسان واتساپ استفاده می کنند. پس امکان ندارد مشتری احتمالی شما اکانت واتساپی نداشته باشد. بنابراین همه چیز بر می گردد به شما و برنامه تبلیغاتی شما… اگر بانک اطلاعاتی ای که قرار است محتوای تبلیغاتی شما را در واتساپ ببینند به طور هدفمند و درست انتخاب شده باشد، و از طرفی محتوایی عالی برای ارائه داشته باشید، شک نکنید از تبلیغات در واتساپ نتیجه مثبت را دریافت خواهید کرد.

از طریق تبلیغات در واتساپ whatsapp چه محتوایی را می توان انتشار داد؟

از طریق روش تبلیغات در واتس اپ می توان هر محتوایی که مد نظرتان باشد، اعم از فیلم، عکس، تیزر تبلیغاتی، موشن، تیزر، فایل صوتی و تصویری، متن و محتوای لینکدار و… را به انبوهی از شماره ها فرستاد. هیچ محدودیتی وجود ندارد. هر آن چه که می توانید به مخاطبین خود از طریق واتس اپ بفرستید، همان ها را می توانید به صورت گسترده به مخاطبین 50 میلیونی واتس اپ دار کشورمان بفرستید. در نظر بگیرید بهتر هست هم کارهایی که می خواهید بصورت انبوه بفرستید کم حجم باشد، هم با کیفیت. مخاطب باید ریسک مصرف حجم اینترنت خود را بپذیرد تا فایل های شما را دانلود و باز کند و سپس ببیند. بهتر است با محتوای متنی جذاب، مخاطبین را ترغیب کنید که از ویدئوهای شما دیدن کنند. آن وقت شانس دانلود ویدئوهای تان بالا می رود.
” مادامی که دیدن نشوید، پسندیده نخواهید شد. “
از طرفی شما می توانید لینک کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام و یا وب سایت خویش را نیز در محتوای تبلیغاتی خویش معرفی کنید که در این صورت احتمل بازدید گرفتن وب سایت تان نیز افزایش خواهد یافت که این امر تاثیر مطلوبی روی سایت شما نیز خواهد گذاشت. تاثیر بازدید گرفتن سایت از محل پیام رسان هایی مثل واتساپ بسیار بالاست. باید با محتوای تان کاربر را تشویق کنید جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش و… به سایت شما مراجعه کند. مثلا می توانید موضوعی جذاب را در واتساپ تعریف کنید، اما ناقص، و نسخه کامل محتوا را در سایت قرار دهید. لینک مطلب را انتهای متن نصفه نیمه قرار دهید کاربر حتما روی لینک کلیک خواهد کرد تا ادامه داستان یا ماجرا یا موضوع را بخواند. 

یکی دیگر از کارهایی که می توانید انجام دهید که شدیدا می تواند بازخوردی عالی از تبلیغات در واتساپ به شما ارائه دهد، انتشار محتوایی ست که قابلیت وایرال شدن داشته باشد و نفرات زیادی محتوا را برای همدیگر ارسال کنند. در انتهای ویدئوی ارسالی، محتوا و متن خود را قرار دهید تا نفرات زیادی ویدئوی شما را ببینند. ویدئوهایی که قابلیت وایرال شدن را داشته باشند میتوانند به خوبی تبلیغات شما را نیز نمایش دهند.

آیا تبلیغات واتساپی از طریق سیم کارت سفارش دهنده ارسال می گردد؟

اشتباه بزرگی است اگر قرار باشد تبلیغات واتساپی شما توسط سیم کارت خودتان دست مخاطبین برسد. زیرا امکان اسپم شدن، سپس بلاک شدن، سپس پاک شدن اکانت (delete account) شما وجود خواهد داشت. که این اتفاق منفی بسیار بزرگی ست که فردی واتس اپ خود را که حاوی کلی عکس و فیلم و چت و مدرک و محتواست از دست بدهد.
ما با سیم کارت هایی غیر از سیم کارت اصلی شما اقدام به تبلیغات انبوه در واتساپ می کنیم. که اگر قرار شد سیم کارتی بسوزد، سیم کارتی به جز سیم کارت اصلی شما از بین برود. عملا سیم کارتهای ما از بین برود و نه سفارش دهنده. البته این موضوع یک نکته منفی دارد آن هم اینکه بسیاری از گیرندگان پیام های تبلیغاتی در واتساپ از روی عادت به پیام دریافتی پاسخ می دهند. پشت سیم کارت ارسال کننده محتوا و تبلیغات کسی نیست که پاسخگو باشد. در نتیجه پیام گیرنده فکر می کند ارسال کننده سرش شلوغ است و پس از دیدن پیام پاسخ خواهد داد. این تنها نکته منفی تبلیغات در واتساپ است. انتهای پیام تان حتما اشاره کنید که با واتساپ خودتان در ارتباط باشند و با خط ارسال کننده پیام، شروع به چت نکنند.

در تبلیغات واتساپ بهتر است لوگوی شما در تصویر پروفایل قرار بگیرد، تا تبلیغ خوبی نیز روی برند شما صورت گرفته باشد. در انتهای محتوای تبلیغاتی خود در واتساپ از خواننده بخواهید نام شما را در گوگل جستجو کند.

پیامک تبلیغاتی انبوه در واتساپ موثرتر است یا بصورت اس ام اس؟

در نظر داشته باشید که حجم محتوای ارسالی شما در واتس اپ بسیار زیاد است، شما می توانید فیلم و عکس و پوستر و تیزر تبلیغاتی در واتساپ ارسال کنید. امکان ارسال هیچ یک از این موارد از طریق پیامک تبلیغات انبوه در اس ام اس وجود ندارد. یا مجبورید خلاصه و چکیده آنچه مد نظرتان است را نصفه و نیمه به دست مخاطب هدف تان برسانید. احتمالا او یا باید زنگ بزند تا اطلاعات دقیقی دریافت کند، یا اینکه از طریق کلیک روی یک لینک به مسیر خاصی که مد نظرتان است هدایت شود. شاید شما می توانید روی تعداد نفراتی که روی لینک کلیک کرده اند حساب کنید، چرا که آنهایی که روی لینک کلیک کرده اند احتمالا محتوای تبلیغاتی شما را دیده اند. اما شما می توانید محتوای کاملی را طریق واتس اپ برای مخاطب مد نظرتان تمام و کمال ارسال کنید. آنچه مخاطب می بیند کامل است و نیاز به هدایت کردن ایشان به مسیر دیگری ندارید.
از طرفی به دلیل قدمت تبلیغات پیامکی، این نوع تبلیغات جذابیت خودش را از دست داده. قطعا کسی که محتوای تبلیغاتی شما را در واتساپ بصورت یک پوستر یا تیزر یا فیلم ببیند، احتمال مشتری شدنش بسیار بیش از حالتی ست که قرار باشد شما را در 70 کاراکتر پیامکی بشناسد. مشتری احتمالی نه تنها شما را می بیند، بلکه در همان محیط واتساپ از طریق مشاهده و مطالعه محتوای تان پرزنت نیز می شود. (کار به ایشان معرفی می شود)

ضمنا مقایسه تبلیغات در واتساپ و پیامک تبلیغاتی کار اشتباهی ست. محتوای قابل ارسال در تبلیغات واتساپی قابل توجه است، ضمنا پلتفرم متفاوتی نسبت به پیامک تبلیغاتی محسوب می شود. بنابراین کار اشتباهی ست اگر بخواهید محتوایی مختصر و مفید را از طریق واتساپ تبلیغ کنید.

آیا تبلیغات واتساپ هدفمند محسوب می شود؟

هم بله هم خیر. بستگی دارد به اینکه شماره های واتساپ دارد شما را بشناسند یا خیر. حتی اگر شما را هم نشناختند اشکالی ندارد. باید به این سوال جواب دهید: آیا کسانی که مرا از طریق تبلیغات انبوه واتساپ می بینند مخاطبین هدف من و بازار هدف من را تشکیل می دهند یا خیر؟ چه فایده ای دارد که تبلیغات من دست افراد بی ربطی برسد؟ چه سودی دارد کسی مرا ببیند که به محصول من احتیاجی ندارد؟ تبلیغات هدفمند از عنوانش پیداست، به تبلیغاتی گفته می شود که به دست همه نرسد. بلکه به دست جامعه مشخص و معین و گزیده شده ای برسد که به احتمال زیاد مشتری شما شوند.
منابع محدود است. شما میلیاردها تومان برای تبلیغات بودجه ندارید. بودجه تبلیغاتی شما ، احتمالا محدود باشد. اما قصد شما از هر گونه تبلیغات (چه تبلیغات واتساپی و چه تبلیغات دیگر) این خواهد بود که بازگشت سرمایه را صرف تبلیغات مجدد کنید. به عنوان مثال اگر 5 میلیون تومان تبلیغ کردید و مثلا 10 میلیون تومان سود نصیب تان شد، آن 10 میلیون تومان را صرف تبلیغات کنید. اما اگر از تبلیغات اولیه چیزی نصیب تان نشد چه؟ احتمالا بی خیال ادامه شوید. و دیگر تبلیغات را ادامه ندهید تا باز پول دست تان بیاید. پس خیلی مهم است که هر دفعه جوری تبلیغ کنید که بازگشت هزینه (حداق به اندازه هزینه بازگردد، سود هم نکردیم برای بار اول مهم نیست) داشته باشید. و این مقدور نیست مگر اینه تبلیغات شما در واتس اپ هدفمند انجام شود. تیرهای شما باید همگی به سمت هدفی مشخص و معین پرتاب شود، نه به سمت آسمان که بلکه عقابی چیزی شکار کنید. بدون هدف، هیچ تیری را پرتاب نکنید.

هزینه و تعرفه تبلیغات در واتساپ چقدر است و حداقل سفارش چه تعداد است؟

تعرفه هر ارسال 350 تومان است.
حداقل سفارش 4.000 است.
(350 تومان ضربدر 3000 سفارش می شود 1.400.000 تومان)
جهت سفارش تبلیغات انبوه در واتساپ با 09125281952 تماس بگیرید.
با تشکر ؛ مدیریت شرکت آسایش

 

[aparat id=”RNvBZ” width=”700″]

5/5 - (2 امتیاز)