متن پیامکی استاندارد و تاثیرگذار

چگونه یک متن پیامکی استاندارد و تاثیرگذار تنظیم کنیم؟

  • متن پیامکی استاندارد و تاثیرگذار متنی ست که بتواند روی مخاطب تاثیر بگذارد و از طرفی اصولی تهیه و تدوین شده باشد و بتواند نظر بیننده ی پیامک را سمت خودش جلب کند.
  • ابتدا بهتر است بدانید که: هر پیامک تبلیغاتی تکی، 70 کاراکتر میباشد. پیامک دو پارته یا دو بخشه معمولا بین 163-165 کاراکتر میباشد. هر حرف 1 کاراکتر محسوب میشود. مثلا ” سلام ” 4 کاراکتر محسوب میشود. اینتر ، فاصله ، ویرگول ، علامت سوال و تعجب و… فرقی نمیکند، همگی کاراکتر محسوب میشوند. اولین توصیه ی ما این است که از تمامی کاراکترهای پیامک استفاده کنید.

شما تمام هزینه های کاراکترها را میپردازید، پس از تمامی کاراکترها استفاده کنید.

  • از لینکهای بلند استفاده نکنید. از لینک کوتاه استفاده کنید. لینکهای بلند بالا، از تمامی کاراکترها استفاده میکنند، و شما شاید مجبور شوید پیامک 2بخشه برای گره هدف تان ارسال کنید که همین موضوع هزینه پیامکهای تبلیغاتی شما را دوبرابر یا بیشتر میکند. براحتی میتوانید وارد سایتهای کوتاه کننده لینک شوید، لینک تان را کوتاه کنید، و لینک کوتاه خود را از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی برای سایرین بفرستید.
  • هنگام قید کردن شماره تماس ثابت یا موبایل، حتما از پیش شماره استفاده کنید. استفاده از مثلا شماره 22222222 کاملا غلط است. ممکن است این شماره محل کارتان باشد. اما محل کارتان کجاست؟ تهران؟ قم؟ بیننده ی پیام از کجا بداند؟ از کجا باید پیش شماره ی شما را حدس بزند؟ شماره باید 02122222222 اینگونه تایپ شود که بیننده با کلیک رویش بتواند با شماره تماس بگیرد. متن پیامکی استاندارد و تاثیرگذار میبایستی تک تک عناصر اصولی را دارا باشد.

 

  • متن پیامکی استاندارد و تاثیرگذار
  • بهتر است پشت خطی شما فعال باشد. که وقتی خط تان مشغول است، پشت خطی بیفتد تا پس از پایان تماس فعلی، بتوانید به تماس های بعدی تان رسیدگی کنید. وگرنه تماس هایی که با شما گرفته میشود هدر میرود، و احتمالا فرد تماس گیرنده دوباره تماس نگیرد و شما فکر کنید که تبلیغات پیامکی، بازخورد خوبی برای شما در بر نداشته است.
  • برای تنظیم متن پیامکی استاندارد و تاثیرگذار، از ایموجی و علائم استفاده کنید. متن تان سرد و خشک و بی روح نباشد. در چند سال گذشته امکان استفاده از ایموجی برای پیامک های انبوه تبلیغاتی ممکن و مقدور نبود. اما اینک این امکان وجود دارد. متن پیامکی استاندارد و تاثیرگذار، حاوی ایموجی های جذابی ست که توجه بیننده را به خودش جلب میکند.
  • ابتدای پیام تان طوری نباشد که بیننده متوجه شود پیام شما تبلیغاتی ست. مثلا سلام. کجایی؟ سپس چند اینتر و در ادامه متن تبلیغاتی که مد نظرتان است. این باعث می شود بیننده متن شما را ببیند و بخواند.

متن پیامکی استاندارد و تاثیرگذار بیننده را تحت تاثیر قرار میدهد و باعث جلب نظر ایشان میشود.

  • در متن پیامکی میبایستی پیشنهادی ترغیب کننده و جالب به مخاطب تان ارائه دهید. پیشنهادی که موجب حرکتی مثبت از سمت ایشان شود. مثلا روی لینکی که فرستادید کلیک کنید، یا با شماره ای که در متن آگهی وجود دارد تماس بگیرد و… اگر بیننده از کنار پیام شما بدون توجه رد شود، یعنی پیام شما بی تاثیر بوده است.
  • در پیامک تبلیغاتی داستان ارسال نکنید. شما کلا 70 کاراکتر جا دارید تا پیغام و پیشهادتان را برای مخاطب تان ارسال کنید. این مساله موجب افزایش خلاقیت شما خواهد شد. بنابراین از خلاقیت خود برای ارسال پیامکی موثر و تاثیرگذار و جذاب استفاده کنید.

تبلیغات در صورتی موثر واقع خواهد شد که بتواند روی آحاد مردم تاثیر بگذارد. در واقع تبلیغات با هدف تاثیرگذاری صورت میگیرد، وگرنه بی فایده خواهد بود.

Rate this post