9652965296529652
  • صفحه اصلی
  • مشاوره سرمایه گذاری
  • خدمات تبلیغاتی
    • تبلیغات در اینستاگرام
    • مدیریت پیج اینستاگرام
    • پیامک تبلیغاتی
    • تبلیغات در آپارات
    • تبلیغات در واتس اپ
    • تبلیغات در تلگرام
  • مشاوره تبلیغاتی
  • مشاور انتخاباتی
  • مقالات
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • مشاوره سرمایه گذاری
  • خدمات تبلیغاتی
    • تبلیغات در اینستاگرام
    • مدیریت پیج اینستاگرام
    • پیامک تبلیغاتی
    • تبلیغات در آپارات
    • تبلیغات در واتس اپ
    • تبلیغات در تلگرام
  • مشاوره تبلیغاتی
  • مشاور انتخاباتی
  • مقالات
  • درباره ما
  • تماس با ما
✕
            No results See all results

            نتورک اینوست چیست؟

            • صفحه نخست
            • مقالات
            • نتورک اینوست چیست؟
            نتورک اینوست چیست؟

            نتورک اینوست چیست؟

            نتورک اینوست چیست و چرا اینوست ها از نتورک استفاده می کنند؟

            نتورک، سیستم بازاریابی شبکه ای محسوب میشود. اینوست نیز سیستمی ست که مردم در آن سرمایه گذاری می کنند و سود ماهیانه یا روزانه دریافت می کنند. اینوست، سودِ سرمایه گذاری میپردازد. نتورکِ اینوست، یک سایت سرمایه گذاری ست که هم سود ماهیانه بابت هر مقدار سرمایه گذاری به سرمایه گذارانش میپردازد، هم پورسانت شبکه ای بین بازاریابان شبکه ای توزیع می کند.

            نتورکِ اینوست، جذاب ترین حالت درآمدزایی ست. زیرا 2 نوع درآمدزایی در آن مستتر است. یکی درآمد ناشی از هر مقدار سرمایه گذاری ست. که معمولا چیزی بالغ بر ماهیانه 10 الی 30% است. یکی درآمد ناشی از شبکه است. شما، هم می توانید بابت سرمایه گذاری خودتان، سودهای ماهیانه کلان داشته باشید، هم اینکه می توانید بابت سرمایه گذارانی که توسط شما معرف شده اند و شبکه سازی کرده اند، درآمد داشته باشید و پورسانت دریافت کنید، که این میتواند برای شما بسیار عالی و پولساز باشد.

            تنها یک اشکال عمده در کلیه نتورکهای اینوستی یا اینوستهای نتورکی وجود دارد. آنهم اینکه 99% شرکتهای سرمایه پذیر اینوستی، در نهایت کلاهبردار از آب در می آیند و نابود می شوند. اینوستها 2 دسته هستند. دسته اول آنهایی که کلاهبردار شناخته شده اند (scam) که به آنها می گویند اسکم، دسته دوم آنهایی که هنوز اسکم و کلاهبردار شناخته نشده اند، و بزودی اعلام خواهند شد.

            من اصولا آدم مثبت اندیش و خوش باوری هستم. اما در مورد کلیه اینوستهایی که نتورکی کار می کنند یا نتورکرهایی که اینوست کار می کنند نگاه مثبتی ندارم. زیرا آخر عاقبت همه آنها معلوم و مشخص است. ورشکستگی و فرار! در نهایت این سرمایه گذاران هستند که مال و سرمایه خویش را از دست میدهند. عوامل برپاکننده ی اینوستها، هیچ چیزی از دست نمیدهند، این نتورکرها و سرمایه گذاران هستند که همه چیزشان را از دست میدهند.

            چرا اینوستهای نتورکی یا اینوستهای شبکه ای یا نتورک اینوست کلاهبردار از آب در می آیند؟

            مادامی که یک تشکیلات روی سود نباشد نمیتواند به حیات و بقای خویش ادامه دهد. اینوستها روی سود نیستند. پول در می آورند اما روی سود نیستند. پول در آوردن با روی سود بودن تفاوت دارد. شما می توانید روی ضرر باشید و در عین حال پول در بیاورید. مثلا فرض کنید هزینه های روزانه شما 10 میلیون تومان باشد، 20% از فروش، سود خالص شما باشد. شما باید 50 میلیون تومان بفروشید تا 20% سودش بشود 10 میلیون تومان سود خالص روزانه. در واقع باید ماهیانه 1.5 میلیارد بفروشید که 300 میلیون تومان سود خالص برای تان بماند. که بتوانید یر به یر یا سر به سر شوید. حالا فرض کنید ماهیانه 1 میلیارد تومان فروش داشته باشید. سود ماهیانه شما میشود 200 میلیون تومان. اما هزینه ماهیانه شما میشود 300 میلیون تومان. در واقع 100 میلیون تومان ضرر کرده اید. درست است که روزانه چیزی بالغ بر میانگین 33 میلیون تومان فروش دارید. اما روی سود نیستید، بلکه روی ضرر هستید.

            بخوانید  تبلیغات در واتساپ با تعرفه و قیمت ارزان

            در کل شرکتهای سرمایه گذاری (اینوست) هزینه های شان بسیار زیاد است. هم سود ماهیانه ی کلانی به سرمایه گذاران می پردازند، هم پورسانت فراوانی به اعضای نتورک و شبکه می پردازند. اینوست های شبکه ای به دلیلِ دو هزینه ی سنگین (پرداخت سودهای ماهیانه و پورسانت اعضاء)، اگر بخواهند همواره ادامه بدهند، قطعا ورشکسته خواهند شد، زیرا با وجود اینکه ورودی های مالی شان بسیار زیاد است، هزینه های شان بسیار سنگین است. آنها ترجیح می دهند تعطیل کنند و از صفر با شرایط جدید یک نتورک اینوست را بالا بیاورند، تا اینکه بخواهند با کلی بدهی و هزینه های ماهیانه و روزانه ی سنگین به کارشان ادامه دهند.

            مساله بسیار مهمی که وجود دارد این است که اینوستها حتی اگر بخواهند نمیتوانند از پسِ پرداخت تعهدات خویش بر بیایند، تعهدات شان روز به روز بیشتر و سنگین تر می شود، به گونه ای که روزی فرا خواهد رسید که تعهدات شان 100 برابر دریافتی های مالی شان خواهد بود. پس ترجیح آنها این است که تا وقتی که تعهدات شان سنگین نشده به کار خودشان ادامه دهند و سرمایه های مردم بی نوا را جذب کنند. به محض اینکه دیدند تعهدات سنگین شده و دیگر نمیتوانند پرداختی داشته باشند دگمه ی خاموش را می زنند و تمام! و این پایان رویاهای سرمایه گذاران است.

            آیا تمام نتورک های اینوستی یا اینوست های نتورکی و شبکه ای کلاهبردار هستند و جمع خواهند کرد؟

            در کمال تاسف باید بگویم بله. تمام اینوست ها و شرکت های سرمایه گذاری یا سرمایه پذیر نهایتا جمع می کنند و کلاهبردار از آب در می آیند. مخصوصا اینوستهایی که شبکه ای و نتورکی کار می کنند. میدانید چرا؟ نتورک مارکتینگ شیوه مخصوصی از تجارت است که به جای اینکه محصولات و خدمات از طریق واسطه های بسیار به مصرف کننده نهایی برسد، از طریق تیم بازاریابی شبکه (نتورک) به مصرف کننده میرسد. نتورک در واقع شبکه ی فروش محسوب می شود. معمولا 40% از پولی که جذب میگردد یا سود خالص فروش کالا یا خدمات بین اعضای شبکه توزیع می گردد. حالا در نظر بگیرید: قرار است 40% سود بین اعضای شبکه توزیع شود، 30-90% سود ماهیانه نیز به سرمایه گذار پرداخت میشود. جمعا شد 70% الی 130% که به سرمایه گذار و نتورکر (بازاریاب شبکه ای) پرداخته میشود. سوال اینجاست که مگر چقدر سود وجود دارد که بتواند جوابگوی اینهمه تعهدات باشد؟ قطع به یقین تمامی موسسان شرکتهای اینوستی این مطلب را می دانند. آنها تنها جوابی که دارند این است: بازاریابی شبکه ای! جذب سرمایه از سرمایه گذاران جدید توسط بازاریابان شبکه ای! زحمت مجاب کردن آنها نیز گردنِ بازاریابان شبکه ای می افتد. اینوست ها از طریق نتورک خیلی راحت تر از سایر روش ها می توانند بدون اینکه وقت شان را صرف جذب سرمایه کنند، سرمایه تامین کنند. چه کسی وقت می گذارد؟ نتورکر. چه کسی ریش گرو میگذارد؟ نتورکر! چه کسی اعتبارش دود می شود و به هوا می رود؟ نتورکر! چه کسی سرمایه ها را جذب می کند؟ نتورکر! حالا چه کسی پورسانت نتورکر را می پردازد؟ خود نتورکر از محل سرمایه های جذب شده! سودهای ماهیانه سرمایه گذاران را چه کسی می پردازد؟ باز هم نتورکر! تمام زحمت را نتورکر و بازاریاب شبکه ای می کشد، مدیران موسس اینوست، تنها کاری که می کنند این است که با پولهای جذب شده رویاهای خویش را محقق می سازند. بارها توصیه کردم که: پیش از اینکه از نردبام موفقیت بالا بروید، مطمئن شوید که نردبام، به دیوار محکمی تکیه داده است. این جمله از استاد بزرگ استفان کاوی ست.

            بخوانید  فروشندگان دروغگو چه ویژگی هایی دارند؟

            جهت دریافت مشاوره با ما در تماس باشید. (شرکت سرمایه گذاری ای بانک)

            5/5 - (1 امتیاز)

            مطالب مرتبط

            ژانویه 20, 2023

            تبلیغات منفی چیست و چه عوارضی دارد؟


            اطلاعات بیشتر
            ژانویه 16, 2023

            اهمیت داشتن ایمان در فروشندگی


            اطلاعات بیشتر
            ژانویه 2, 2023

            با نداشتن فروش و کاهش فروش چه کنیم؟


            اطلاعات بیشتر
            ✕

            مقالات

            • تبلیغات منفی چیست و چه عوارضی دارد؟
            • اهمیت داشتن ایمان در فروشندگی
            • با نداشتن فروش و کاهش فروش چه کنیم؟
            • نبایدهای فروش چه تاثیری روی کاهش فروش میگذارند؟
            • هدف و مقصود از تبلیغات چیست؟

            دسته بندی مقالات

            • پیامک تبلیغاتی
            • تبلیغات در آپارات
            • تبلیغات در اینستاگرام
            • تبلیغات در تلگرام
            • تبلیغات در واتس اپ
            • خدمات تبلیغاتی
            • مدیریت پیج اینستاگرام
            • مشاوره تبلیغاتی
            • مشاوره سرمایه گذاری
            • مقالات

            تماس با ما

            021-56358887
            0912-5281952
            علیرضا رفیعی
            021tabligh@gmail.com

            آدرس : تهران- اسلامشهر- خیابان زرافشان- خیابان امام زاده عقیل- پلاک202

             

            نقشه سایت

            درباره ما

            همیشه می گویند تبلیغات هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری ست. اما من شدیدا مخالفم. این تبلیغات موثر است که سرمایه گذاری محسوب می شود، و نه هر تبلیغاتی. تبلیغات موثر سواد می خواهد، فقط پول نمی خواهد. تبلیغات باید موجب تمایل و رغبت کسانی شود که قرار است مشتریان احتمالی و سپس بالفعل شما شوند. وگرنه بدرد نمی خورد.
            شرکت ما (شرکت تبلیغاتی آسایش) با 11 سال سابقه در حوزه مشاوره و مجری تبلیغات، می تواند برای شما نتیجه مطلوب به ارمغان بیاورد. آن چه اهمیت دارد نتیجه است. الباقی حاشیه محسوب می شود. ما به شما کمک می کنیم که به مقصدتان برسید. مقصد، نقطه مطلوب شماست. جایی که در آن فروش بیشتر، مشتریان بیشتر و نتایج درخشان تر به چشم می خورد.

            جدیدترین مقالات

            • تبلیغات منفی چیست و چه عوارضی دارد؟
            • اهمیت داشتن ایمان در فروشندگی
            • با نداشتن فروش و کاهش فروش چه کنیم؟
            • نبایدهای فروش چه تاثیری روی کاهش فروش میگذارند؟
            • هدف و مقصود از تبلیغات چیست؟
                      No results See all results

                        پشتیبانی آنلاین